به نام او...
ویلیام لایکن در حلقۀ کند و کاو فلسفی.
در صفحۀ مرجع عکس، بعد از این عکس، عکس دیگری است از همین حلقه اما با حضور فیلیپ کم. فیلیپ کم از فلاسفۀ بهنامِ برنامۀ فلسفه برای/با کودکان است. خب حلقهای از بچهها و حضور فیلیپ کم در حلقه ما را بس است برای اینکه بگوییم لایکن در حلقۀ کند و کاو فلسفیِ بچهها نشسته است. او حلقه را جدی گرفته است و لبخند بر لب دارد. و خب هیچوقت هم ندیدیم که به عنوان یک تحلیلیکارِ مطرح برنامۀ فلسفه برای/با کودکان را همچون برخی از تحلیلیکاران ایرانیای که ادعاهایشان گوش فلک را کر کرده است، به سخره بگیرد. واقعا چرا؟!
پینوشت: عکس از اینجا، صفحۀ دیوید چالمرز.
ما را در سایت خوش گذشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11