به نام او...
نگار: چراوقتی دانشمندان دربارۀ مسائل علمی بحث میکنندو چیزهای جدید کشف میکنند، مردم خیلی خوششون میاد و چیز بدی بهشون نمیگن اماوقتی فیلسوفها درباره بعضی مسائل بحث میکنند و چیزهای جدیدی بهشون میگن، مردم حرفهایخوبی دربارشون نمیزنن؟ مثلا اینکه: بیکارن! که چی؟! یا مسخرشون میکنن...
ما را در سایت خوش گذشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5