دانشمندان و فلاسفه

خرید بک لینک

به نام او...

نگار: چراوقتی دانشمندان دربارۀ مسائل علمی بحث میکنندو چیزهای جدید کشف میکنند، مردم خیلی خوششون میاد و چیز بدی بهشون نمیگن اماوقتی فیلسوفها درباره بعضی مسائل بحث میکنند و چیزهای جدیدی بهشون میگن، مردم حرفهایخوبی دربارشون نمیزنن؟ مثلا اینکه: بیکارن! که چی؟! یا مسخرشون میکنن...

خوش گذشتن...

ما را در سایت خوش گذشتن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت: 15:23

صفحه بندی