به نام او...
آیدا کلاس نهم است. یک زنگ در هفته با من کلاس دارد. همه نهمیها و هفتمیها یک زنگ در هفته با من کلاس دارند. آیدا رفته با دفتر مدرسه صحبت کرده تا دو زنگ سر کلاس من باشد. مدرسه اجازه داده. آیدا سر یکی از زنگهای کلاس دیگرش نمیرود و به جایش در کلاس من حاضر میشود.
شمیم هم کلاس نهم است. دیروز آخر کلاس بهم میگفت: میتواند زنگ دیگری هم در کلاس من باشد؟ دوست دارد بیشتر از یک زنگ کلاس تفکر و پژوهش(کلاس «فلسفه برای کودکان» به اسم «تفکر و پژوهش» در مدرسه برای پایه نهم تعریف شده است) را داشته باشد. فکر میکند برایش نیاز است این کلاس را بیشتر داشته باشد. شمیم دغدغه لیبرالیسم را دارد. دوست دارد روی این موضوع کار کند.
خوشحالم که دانشآموزانم از کلاسهایم فراری نیستند و حتی به کلاسم مثل خیلی از دانشآموزان مدارس دیگر به چشم یک کلاس زنگپرکنی و تفننی نگاه نمیکنند.
ما را در سایت خوش گذشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 7